نویسنده
توسط:admin  |
تاریخ
95/12/05   |
بازدید
3,806 بازدید

جلوگيري از باد کردن باتري گوشي:

توسط برنامه Best Battery Full Alarm در زماني که باتري گوشي شما ۱۰۰% شارژ شد،با به صدا درآوردن زنگ هشدار شما را مطلع خواهد کرد.

چنانچه گوشي شما مدت زمان زيادي در شارژ بماند ممکن است به باتري گوشي شما صدمات جدي وارد کند وباعث باد کردن باتري گوشي شود.
همچنين اين نرم افزار از طريق اطلاعيه و ويجت صفحه اصلي، شما را از وضعيت شارژ شدن باتري آگاه مي کند.براي دانلود اين برنامه به ادامه مراجعه کنيد.

تعمير باتري باد کرده موبايل:

اما چنانچه باتري گوشي شما باد کرده و خراب شده است بايستي باتري گوشي را کاليبره کنيد.

مي توانيد با طي مراحل زير عمليات کاليبره کردن باتري را اجرا کنيد:

۱- با گوشي خود کار کنيد تا شارژ آن کاملا صفر درصد شود و گوشي خاموش شود.مي توانيد از پخش فيلم در گوشي براي اين مرحله کمک بگيريد.

۲- بعد چند دقيقه دوباره گوشي را روشن کنيد و منتظر باشيد تا باز هم خود به خود خاموش شود.

۳- گوشي را به شارژر وصل کنید و بدون آن که گوشي را روشن کنيد صبر کنید تا نشانگر LED يا تصوير روي نمايشگر، شارژ ۱۰۰ درصدي را به شما نشان دهد.

۴- گوشي را از شارژر قطع کنید.

۵- گوشي را روشن کنيد. احتمالا در اين مرحله ميزان شارژ نمايش داده شده برابر با ۱۰۰ نخواهد بود. در همين وضعیت که گوشي روشن است شارژر را به آن وصل کنید تا این ميزان به ۱۰۰ % برسد.

۶- شارژر را از گوشي جدا و گوشي خود را خاموش روشن کنيد. در صورتي که پس از ري استارت شدن ظرفيت باتري عدد ۱۰۰ را نشان ندهد، دوباره شارژر را به گوشي متصل کنيد و صبر کنید تا ميزان ظرفيت به ۱۰۰ درصد برسد.

۷- حالا گوشي را روشن کنيد و اجازه دهيد شارژ آن به طور معمول تخليه شود و به صفر درصد برسد. منتظر بمانيد گوشي خود به خود خاموش شود.

۸- بدون آن که گوشي را روشن کنيد آن را به شارژر متصل و يک بار به طور کامل آن را شارژ کنيد. اکنون اطلاعات محاسبه ميزان ظرفيت باتري در سيستم عامل اندرويد گوشي شما ريست شده و کاليبراسيون با موفقيت به پايان رسيده است.

توجه: در بيشتر موارد، اجراي اين عمليات در بازه هاي زماني ۳ ماه يکبار توصيه مي شود و چنانچه گوشي شما نيازمند کاليبراسيون بيشتر در اين بازه زماني باشد، باتري يا سيستم عامل گوشي با مشکل جدي مواجه است.

 

تلگرام واتساپ ایتا
جعبه دانلود
حجم فایل : 2 مگابایت
مطالب مشابه


شما هم نظر خود را درمورد این پست به ما بگویید!