نویسنده
توسط:admin  |
تاریخ
94/12/27   |
بازدید
2,378 بازدید

گزارش نهایی کارورزی
گزارش جمع بندی ونهایی کارورزی

۱-فضای فیزیکی:

مدرسه x در خیابان y واقع شده است.حیاط مدرسه دارای دو زمین است که در آن دو تور فوتبال،والیبال،بسکتبال می باشد وتنوع خوبی را برای رشته های ورزشی فراهم کرده است.هم چنین یک بوفه که استقبال پرشوری از آن می شود در حیاط مدرسه به چشم می خورد.نمازخانه بصورت جدا از ساختمان اصلی در گوشه ی حیاط قرار دارد.سرویس بهداشتی و آبخوری نیزدر گوشه ی حیاط مدرسه واقع شده است.

ساختمان آموزشی مدرسه شامل دو طبقه و ۱۶ کلاس،آبدارخانه،کتابخانه و آزمایشگاه است.طبقه هم کف دارای دو دفتر یکی برای معلمان خانم ودیگری برای معلمان مرد می باشد.

کلاس های اول تا سوم دارای تخته هوشمند هستند.تمام کلاس ها دارای بخاری گازی و کولر آبی نیز می باشند.

۲-ساختار وسازمان:

ساختار قدرت در مدرسه x بیشتر دست مدیر مدرسه آقای r است.که به خوبی توانسته با معلمان،معاونان،اولیا،دانش آموزان و..ارتباط خوبی برقرار کند.

۳-تعاملات:

در دفتر مدرسه رابطه معلمان مرد با یکدیگر خیلی گرم و صمیمی است.وبیشتر در مورد مسائل مسکن،بیمه،بنگاه ها و…با هم صحبت می کنند.

دو معاون مدرسه (آقای o و آقای p) نیز هماهنگی بسیار خوبی با هم دارند و هنگامیکه دعوایی بین بچه ها رخ می دهد بیشتر سعی دارند با روبوسی وبدون خشونت آنرا حل کنند.

مربیان پرورشی (خانم k-خانم n) نیز به خوبی برای کارهای کتابخوانه ومسابقات فرهنگی واردو با بچه ها تعامل برقرار کرده اند.

تعدادی از دانش آموزان بلند قامت توسط معاونین انتخاب شده بودند که در زنگ های تفریح در طبقه همکف دانش آموزان را از کلاس خارج کنند.

تلگرام واتساپ ایتا
مطالب مشابه


شما هم نظر خود را درمورد این پست به ما بگویید!