نویسنده
توسط:admin  |
تاریخ
95/02/23   |
بازدید
5,197 بازدید

جابجایی آیکون ها در اندروید-ایجاد فولدر در اندروید-ساخت پوشه در منوی اندروید-ایجاد پوشه در گوشی سامسونگ-ساخت پوشه در اندروید۵-ایجاد پوشه در گوشی هواوی-پوشه بندی گالری اندروید-ساخت فولدر در دسکتاپ اندروید-دانلود برنامه ساخت پوشه برای اندروید

برای حل مشکل پوشه بندی برنامه های اندروید:

 

۱-ریستارت کردن لانچر مورد استفاده:

به تنظیمات گوشی Settings بروید.سپس به برنامه ها Applications بروید،مدیریت برنامه ها Manage applications را انتخاب کنید. آنگاه برنامه لانچر (Homescreen) مورد استفاده  را پیدا کنید.در گوشی های سامسونگ نامش  TouchWiz است.بعد از باز کردن آن گزینه clear cache را بزنید.

 

۲-نصب یک لانچر دیگر:

شما با نصب یک لانچر دیگر،دیگر این مشکل را درگوشی خود مشاهده نخواهید کرد.

برای اینکه بخواهید بر روی گوشی خود به هر تعداد که دوست دارید فولدر بسازید کافیست یک LUNCHER بر روی گوشی نصب کنید. با نصب این برنامه علاوه بر اینکه می توانید نمای فعلی گوشی را عوض کنید قادر خواهید بود حالت نمایش آیکون ها را عوض کنید.

 

۳-انتقال دادن برنامه های نصب شده از کارت حافظه به حافظه اصلی:

مجددا به مسیر Settings> Applications >Manage applications   بروید آنگاه برنامه ها را از حافظه جانبی به حافظه اصلی منتقل کنید.

 

ساخت پوشه در اندروید۵:

۱- هر آیکونی که مد نظرتان است را لمس کرده و نگه دارید.

۲- آیکون را روی آیکون دیگر قرار دهید . سیستم به صورت خودکار دو برنامه را در یک پوشه دسته بندی میکند .(در آندروید های نسخه ۴ گزینه create folder نمایان خواهد شد روی آن کلیک کنید ).

۳- پوشه را لمس کرده و روی عبارت Unnamed Folder کلیک کنید و اسمی برای پوشه قرار دهید و روی کلمه Done کلیک کنید .

شما هر وقت که بخواهید میتوانید نام  پوشه را تغییر دهید – کافیست روی اسم پوشه کلیک کنید و آن را تغییر دهید .

همانگونه که سیستم به صورت خودکار برای شما پوشه ایجاد میکند همین کار را به صورت خودکار برای حذف کردن پوشه انجام میدهد . روی پوشه کلیک کنید تا باز شود سپس تمام آیتم های داخل پوشه را پاک کنید .- فقط آنها را یک به یک  لمس کنید و به بیرون پوشه بکشید .

نکته : آندروید های قدیمی از این امکان پشتیبانی نمیکنند ، اما شما میتوانید با استفاده از برنامه های سازندگان دیگر مانند Go Launcher EX برای دستیابی  تقریبا به همین جلوه استفاده کنید.

تلگرام واتساپ ایتا
مطالب مشابه


شما هم نظر خود را درمورد این پست به ما بگویید!