نویسنده
توسط:admin  |
تاریخ
95/03/25   |
بازدید
3,282 بازدید

نرم افزار کپی متن برای اندروید-کپی متن در اندروید-دانلود copy paste it-کپی پیست در اندروید-دانلود برنامه کپی پیست برای اندروید-چگونه یک متن را از اینترنت کپی کنیم-کپی متن از تلگرام-کپی پیست در کلش

نرم افزار کپی متن برای اندروید:

با دانلود اين نرم افزار  می توانید از متن های کوتاه یا طولانی کپی گرفته و ان را جای دیگر انتقال بدهید یا ذخیره کنید؛ تا همیشه با سرعت عمل خوبی در نوشته ها پیش قدم باشید.برای دانلود این برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

نرم افزار کپی متن برای اندروید


آموزش کپی copy و پیست کردن past کلمات در اندروید:

۱-برای این کار روی یک کلمه دوبار با انگشتتان بزنید. با این کار آن کلمه به حالت انتخاب در می‌آید و گزینه‌هایی در بالای صفحه ظاهر می‌شود.

۲-در دوطرف آن کلمه دو دسته ظاهر می‌شود که با گرفتن و کشیدن آن دسته ها می‌توانید ابتدا و انتهای متن انتخابی را مشخص کنید. یعنی اول یک کلمه را انتخاب می‌کنید و بعد دسته ها را می‌کشید و انتخاب را گسترش می‌دهید.

در بالای صفحه پنج گزینه مشاهده می‌کنید. ۱-از چپ اولین گزینه که شبیه یک تیک است برای اتمام کار است. یعنی هر موقع کار کپی و انتقال شما تمام شد، با انتخاب این گزینه از حالت انتخاب و کپی و انتقال خارج می‌شوید.

۲-گزینه‌ی دوم که شکل یک پنجره است برای انتخاب تمام متن است.

۳-گزینه‌ی سوم گزینه‌ی Cut، برای بریدن آن تکه از متن است.

۴- گزینه‌ی چهارم گزینه‌ی Copy برای کپی کردن آن تکه از متن می‌باشد.

بعد از اینکه یکی از گزینه‌ی های Copy یا Cut را زدید، با زدن انگشتتان در قسمت مورد نظر از متن، نشانه گر تایپ را به آن قسمتی ببرید که می‌خواهید متن در آنجا قرار گیرد. سپس گزینه‌ی آخر یعنی Paste را می‌زنید تا متن به همانجا کپی یا منتفل شود.

تلگرام واتساپ ایتا
جعبه دانلود
نام فایل : دانلود برنامه کپی پیست در اندروید
حجم فایل : 2 مگابایت
مطالب مشابه


شما هم نظر خود را درمورد این پست به ما بگویید!