نویسنده
توسط:admin  |
تاریخ
94/02/20   |
بازدید
8,177 بازدید

شاید برایتان جالب باشد ویدیو های آنلاینی که پخش میکنید تا هرجایی که لود شود در حافظه کش مرورگر ذخیره میشود.VideoCacheView نرم افزاری فوق العاده کارآمد برای ذخیره ساختن ویدیوها و فایل های صوتی مشاهده و شنیده شده درون مرورگرها می باشد. اگر ویدیو یا صوتی را در مرورگر مشاهده یا شنیده اید و امکان دانلود آن را نداشته اید،میتوانید توسط VideoCacheView درون cache مرورگر و ویندوز خود را به صورت حرفه ای جستجو نموده تا اگر ویدیو یا صوت شنیده شده درون کش وجود داشت به راحتی آن را انتخاب نموده و درون هارد دیسک خود ذخیره کنید تا دیگر نیازی به دانلود یا مشاهده مجدد آن نداشته باشید و در دنیای آفلاین نیز از آن استفاده نمایید.

برای ذخیره ویدیو درون هارد دیسک خود کافیست تب File را کلیک کنید سپس گزینه Copy Selected Files to را بزنید.برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمائید.

نرم افزار دانلود ویدیو در حال پخش اندروید-نرم افزار دانلود خودکار برای اندروید-نرم افزار ضبط ویدیو در حال پخش اندروید:

نحوه‌ی کارکرد این اپلیکیشن به این صورت است که با اجرای آن، مرورگر داخلی این اپلیکیشن در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می‌توانید با وارد کردن آدرس سایت مورد نظر و مراجعه به بخشی که ویدئوی مذکور قرار دارد، اقدام به پخش ویدئوی مورد نظر کنید. به محض شروع پخش، گزینه ای به پایین تصویر اضافه خواهد شد که با کلیک روی آن عملیات دانلود شما آغاز خواهد شد. امکان دانلود فیلم‌های آنلاین با سرعت بالا، پشتیبانی از وب سایت‌های مختلف، قابلیت دانلود فیلم‌ها از طریق مرورگر داخلی این اپلیکیشن و مرورگر گوشی، دانلود و ذخیره‌ی مستقیم فیلم‌ها و… از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی به حساب می‌آیند.

ذخیره ویدئو آنلاین پخش شده
تلگرام واتساپ ایتا
جعبه دانلود
نام فایل : VideoCacheView
حجم فایل : 100 کیلوبایت
منبع : amoozesh3.ir
مطالب مشابه

  1. گفت:

    احمد آقا حالا ما این نرم افزارا رو از کجا تهیه کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. گفت:

    با سلام.این نرم افزار را میتوانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

  3. گفت:

    اسلام را به مجید بدیم گوشت نداره! نوشته های زیبا و سبزیجات تازه ای از عشق من شقایق شد و


شما هم نظر خود را درمورد این پست به ما بگویید!