نویسنده
توسط:admin  |
تاریخ
94/01/20   |
بازدید
2,312 بازدید

به گزارش سرویس سخت افزار پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از phonearena، بعضی افراد علاقه مند هستند که دائما به اینترنت متصل باشند و بعضی نیز به دلایل شغلی دائما به اینترنت نیازمند هستند. اما در برخی مکان ها استفاده از اینترنت غیر ممکن به نظر می رسد مانند قله اورست.

دستگاه Iridium Go

اما شرکت Iridium که ارائه دهنده خدمات ماهواره ای تلفن همراه است دستگاه جدیدی تولید کرده که استفاده از اینترنت را در همه جا حتی در قله اورست هم ممکن می سازد.

این وسیله جدید Iridium Go نام دارد که نوعی دستگاه مای فای (Mi-Fi) است که قابلیت اتصال به تبلت ، اسمارتفون و لپ تاپ های اندرویدی و iOS را دارد که علاوه بر استفاده از اینترنت می توان تماس تلفنی برقرار کرد و یا تماس دریافت نمود.

Iridium Go وسیله

این وسیله داده ها را با سرعت بسیار بالایی دریافت یا منتقل می سازد. با وجود این وسیله دیگر لازم است برای خرید تلفن های ماهواره ای چند هزار دلارهزینه کنید.

بلکه تنها با مبلغی در حدود ۸۰۰ دلار می توانید این وسیله را خریداری کنید. این وسیله تنها ۲۸۰ گرم وزن و ۱٫۲ اینچ ضخامت دارد. یکی دیگر از قابلیت های مهم این دستگاه این است که می توان هم زمان چندین دستگاه را به آن متصل کرد.

تلگرام واتساپ ایتا
مطالب مشابه

  1. گفت:

    گوشی. خودم.را.فرجی.کنم


شما هم نظر خود را درمورد این پست به ما بگویید!