نویسنده
توسط:admin  |
تاریخ
95/05/21   |
بازدید
6,966 بازدید

مشکل کابل usb سامسونگ-وصل نشدن گوشی سامسونگ به کامپیوتر-اتصال گوشی سامسونگ به کامپیوتر-مشکل اتصال گوشی به کامپیوتر-مشکل وصل نشدن گوشی به کامپیوتر-اتصال گوشی به کامپیوتر با کابل-مشکل اتصال گوشی سامسونگ به کامپیوتر-اتصال گوشی اندروید به کامپیوتر-نحوه اتصال گوشی سونی اکسپریا به کامپیوتر

 

۱-بررسی تنظیمات گوشی:

به تنظیمات گوشی رفته وارد قسمت applications شده سپس گزینه development را بزنید در نهایت تیک گزینه USB debugging رافعال نمائید.

بسته به نوع گوشی این تنظیمات ممکن است متفاوت باشد: وارد تنظیمات گوشی شوید وارد بخش storage شوید گزینه  charge only را بزنید سپس به قسمت usb computer connection بروید،در آنجا گزینه mtp را فعال نمائید.

 

۲-اطمینان از نصب درایور گوشی: آخرین ورژن درایور گوشی خود را از گوگل جستجو نمائید و دانلود و نصب کنید.

 

۳-اطمینان از درستی کابل گوشی:علت عمده مشکلات اتصال گوشی به کامپیوتر به خرابی کابل گوشی برمی گردد.توجه داشته باشید که شارژ کردن گوشی شرط بالا آوردن درایورهای گوشی نیست.در طی بررسی انجام شده از میان ۱۰ کابل مشابه سامسونگ S3 فقط کابل اصلی این گوشی قادر بود درایور های گوشی را بالا بیاورد.

 

۴-اتصال گوشی اندروید به کامپیوتر بدون نیاز به کابل:

در ابتدا باید گفت این روش قادر است داده ها را تا سرعت ۵۴ MB بر ثانیه منتقل کند.هم چنین از میان روش های اتصال گوشی به کامیپوتر سریع ترین روش است.فقط تنظیمات اولیه آن کمی طولانی است.

مرحله ۱:خوشبختانه در این روش برای کامپیوتر نرم افزاری نیاز نیست تا نصب شود ولی برای گوشی اندروید باید نرم افزار Software Data Cable را از لینک زیر نصب نمائید:

برای دانلود نرم افزار Software Data Cable اینجا کلیک کنید.

مرحله۲:پس از نصب،نرم افزار را اجرا نمائید سپس گزینه start service را انتخاب نمائید.در صورتی که wifi گوشی روشن نباشد با دو مورد join و creat مواجه می شوید.گزینه join را انتخاب نمائید وبه وایفای مورد نظر وصل شوید.

مشکل وصل نشدن گوشی اندروید به کامپیوتر

مرحله ۳: بقیه مراحل در کامپیوتر انجام می شود. وارد My Computer شوید.مطابق شکل زیر در صفحه راست کلیک کرده و گزینه Add a network location را انتخاب نمائید.

وصل نشدن گوشی سامسونگ به کامپیوتر

مرحله ۴: پنجره اولی را next بزنید.در پنجره بعدی هم گزینه choose a custom network location را انتخاب نمائید.

مرحله ۵: مجددا وارد برنامه software data cable شوید وآدرس صفحه اصلی آنرا در بخش Internet or network address مطابق شکل زیر وارد نمائید.

مشکل اتصال گوشی به کامپیوتر

مرحله ۶: در این مرحله تیک گزینه Log on anoymously را بزنید تا در صورت اتصال گوشی اندروید به pc نیازی به وارد کردن نام کاربری نباشد.در آخر نیز یک نام به دلخواه برای این نتورک انتخاب نمائید.

آموزش نرم افزار software data cable

**توجه داشته باشید که sdcard حافظه داخلی گوشی و extSdCard حافظه خارجی(کارت حافظه) گوشی است.

**اخطار: A connection with the server could not be established

در صورتی که اخطار بالا را ملاحظه کردید آدرس نرم افزار را اشتباه وارد کردید یا هنوز گزینه start service را فعال نکردید.

تلگرام واتساپ ایتا
مطالب مشابه


شما هم نظر خود را درمورد این پست به ما بگویید!