نویسنده
توسط:admin  |
تاریخ
94/01/03   |
بازدید
11,526 بازدید

تغییر ادرس ایمیل-تغییر نام و نام خانوادگی در جیمیل-چگونه اسم جیمیل را عوض کنیم-چگونه نام خود را در جیمیل تغییر دهیم؟-چگونه آدرس ایمیل خود را تغییر دهیم-ویرایش جیمیل-تغییر نام اکانت جیمیل-تغییر جیمیل کلش

چگونه آدرس ایمیل خود را تغییر دهیم:
در حال حاضر امکان تغییر آدرس جیمیل فعلی به یک آدرس جدید وجود ندارد، با یک ترفند ساده می توان، علاوه بر اینکه آدرس فعلی را حفظ کرد بلکه با یک آدرس جدید با آنها ارتباط میلی داشت و از طریق یک آدرس جیمیلی جدید تمامی میل های زده شده به آدرس قبلی را در این آدرس جدید دریافت کرد.

ابتدا یک جیمیل تازه و با نام دلخواه ایجاد کنید حال به جیمیل قبلی لاگین کنید و مطابق شکل زیر به بخش تنظیمات Setting بروید.

تغییردادن آدرس جیمیل

در بخش تنظیمات Forwarding and POP/IMAP را انتخاب کنید.سپس گزینه Add a forwarding address را بزنید.

چگونه اسم جیمیل را عوض کنیم

در این قسمت آدرس جیمیل جدید خود را وارد کرده و Next کنید.حال با لاگین کردن به آدرس جیمیل جدید میلی از سوی تیم جیمیل دریافت کرده اید که در آن کدی برای تایید دریافت میل ها در آدرس جدید وجود دارد که می بایست کد موجود را با ورود به جیمیل قبلی در بخش Forwarding and POP/IMAP وارد و آن را تایید کنید.

چگونه نام خود را در جیمیل تغییر دهیم؟

به بخش تنظیمات Setting بروید.سپس به تب Accounts and Import بروید.در بخش Send mail as: گزینه edit info انتخاب کنیدسپس نام مورد نظرتان را وارد نمائید.حالا اگر برای کسی ایمیلی بفرستید با این نام ایمیل فرستاده شده نشان داده می شود.

چنانچه تمایل دارید اسم و فامیل خود را به طور کلی در جیمیل تغییر دهید بعد از لاگین کردن در جیمیل باید وارد گوگل پلاس شوید.به بخش profile بروید،سپس بر روی نام خود کلیک کنید.بعد از آن بر روی عکس مداد(ویرایش) کلیک نمائید.حالا اسم و فامیل جدید خود را وارد نمائید.

تلگرام واتساپ ایتا
مطالب مشابه

  1. گفت:

    با سلام و عرض ادب

    بسیار عالی. موفق باشید با تشکر رحمانی


شما هم نظر خود را درمورد این پست به ما بگویید!